کانال سازی کولر آبی و هواکشی و هواسازی جاوید در کاشان

کانال سازی کولر آبی و هواکشی و هواسازی جاوید در کاشان

ارتباط باما
درباره ما

کانال سازی کولر آبی و هواکشی و هواسازی جاوید در کاشان

کانال سازی جاوید در کاشان به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس کانال سازی و همچنین ارایه خدمات کانال سازی کولر ، هواساز و چیلر نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات ساختمانی ارائه می دهد که شامل درخواست کارگر ساده ساختمانی و کارگر ساده بنایی, دریل کاری دیوار , شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی, آکوستیک کردن اتاق خواب, نصب مه پاش و رطوبت ساز خانگی, برش لیزری پلکسی, پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا راپل, اجرای سقف شیروانی ویلا، آلاچیق و پارکینگ می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

4 1 کانال سازی کولر آبی و هواکشی و هواسازی جاوید در کاشان

مزایای کانال سازی کولر در ساختمان

صنعت کانال سازی موجباتی را فراهم می کند که حس رضایتمندی از امکانات ساختمان، بیشتر شود. این صنعت با افزایش سطح رفاه ساکنین در ارتباط است. در ساختمان هایی که فاقد کولر بوده و یا کانال کشی کولر مناسبی ندارد، به سختی می توان تابستان های گرم و خشک را تحمل کرد. برخی از مزایای کانال سازی عبارتند از:

  • انتقال حجم بالایی از هوا : کانال های کولر دارای فضای زیادی هستند و قادرند در سریع ترین زمان، حجم بالای هوای خنک را از منبع به نقطه ای دیگر انتقال دهند.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی: دستگاه های کولر آبی با نیروی آب و برق کار می کنند. با پمپاژ آب روی پوشال ها، هوای خنک به داخل ساختمان وارد می شود. این پروسه به ظاهر ساده، بدون کانال های مناسب بازدهی خوبی نخواهد داشت. صنعت کانال سازی کولر از صنایع کاربردی در جهت جلوگیری از اتلاف انرژی است زیرا امکان بهره گیری کامل از دستگاه های خنک کننده را فراهم کرده است.

3 1 کانال سازی کولر آبی و هواکشی و هواسازی جاوید در کاشان

انواع روش های کانال کشی کولر

کانال کشی کولر ایجاد محفظه ای برای عبور هوا به داخل ساختمان است.

معمولا کانال ها به صورت گرد یا چهارگوش به کار برده می شوند.

برای کانال سازی از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود.

رایج ترین متریال برای کانال کشی ورق گالوانیزه و یا آلومینیومی است.

اندازه و ابعاد کانال کشی کولر در هر موقعیتی متفاوت است و بستگی به فضای مورد نظر دارد.

مسیر کانال کشی کولر همیشه به صورت صاف و مستقیم نیست.

بنابراین در هر جایی که لازم باشد در مسیر کانال کشی از زانویی استفاده می شود.

جنس و ابعاد زانویی متناسب با متریال اصلی در نظر گرفته خواهد شد.

خدمات کانال کشی کولر و نصب دریچه هوا را به متخصصین کانال سازی جاوید در کاشان بسپارید

کانال سازی کولر، عایق کاری، نصب دریچه کولر و دمپر از مواردی هستند

که در پروسه کانال کشی تاسیسات انجام می شود.

انواع کانالهای توکار به همراه عایق پشم شیشه یا پشم سنگ و مفتول گالوانیزه شده انجام می شود. در صورتی که ساختمان فاقد کانال در معماری است می توان از ساخت کانال های روکار و خارج از ساختمان با عایق بندی مناسب استفاده نمود. این کانال ها قابلیت رنگ آمیزی نیز دارند. یا ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز متخصصین در این زمینه با شما تماس گرفته و قیمت نصب کانال کولر به ازای هر متر مربع و با احتساب تعداد دریچه ها از قبل اعلام می نمایند. پس از ثبت سفارش هماهنگی لازم برای بازدید، مشاوره رایگان و انجام اندازه گیری ها در محل انجام می شود.

همیار شماییم تا پایان سرویس

گالری
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
اطلاعات تماس ما
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
کد آگهی : 30816

نظرات کاربران