زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۹

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۹ برای عنوان های شغلی با صلاحیت های مختلف متفاوت است و در دو روز متوالی و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود . آزمون نظام مهندسی هر ساله معمولا در نوبت برای نیمسال اول یعنی مهر ماه و نیمسال دوم یعنی اسفند ماه برگزار می شود . آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

سازمان نظام مهندسی به منظور تامین مشارکت مهندسان و صاحبان مهارت های فنی در سراسر کشور برای پیشبرد اهداف خود در زمینه توسعه و نوسازی فنی ، اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی دو بار در سال می کند . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی که در زمان ثبت نام این آزمون موفق به ثبت اطلاعات و مدارک خود در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی به آدرس inbr.ir شده اند لازم است خود را برای این آزمون آماده نمایند .

علاوه بر مطالعه منابع ، آشنایی با نمونه سوالات آزمون ادوار گذشته ، تهیه نمودن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی ( شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی ) از آمادگی های قابل ذکر تا زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۹ می باشد . در ادامه این مقاله تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و دوم سال ۹۹ رابیان کرده ایم .

 

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۹

1592300485 check زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی علاوه بر آزمون نظام مهندسی نیمسال اول ، آزمون ورود به حرفه مهندسان ، معماران تجربی و کاردانی های فنی نظام مهندسی نیمسال دوم نیز به منظور ، اعطای پروانه فعالیت نظام مهندسی به علاقه مندان به این حرفه ، برگزار می شود . داوطلبان می توانند پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود ازسایت نظام مهندسی، در تاریخ و ساعت اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند .

 

1592300485 check زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم در طی سال های اخیر در بازه زمانی اواخر بهمن ماه و یا اسفند ماه برگزار شده است . با استناد به این موضوع پیش بینی می شود آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم ۹۹ نیز در همین بازه زمانی برگزار شود .

 

1592300485 check زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به دلیل مخالفت وزارت بهداشت با برگزاری آزمون نظام مهندسی در شرایط فعلی ، تا پایان سال ۹۹ امکان برگزاری آزمون نظام مهندسی وجود نداشته و برگزاری آن به سال ۱۴۰۰ موکول شده است .

 

1592300516 999 (2) زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی در نیمسال دوم سال ۹۹ برگزار نخواهد شد . برگزاری آزمون به سال ۱۴۰۰ موکول شده است .

 

1592300485 check زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در ادامه به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم ۹۹ ، زمانبندی آزمون های رشته شغل و صلاحیت های آزمون اسفند ۹۸ ارائه شده است . البته این آزمون بدلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده و در تاریخ مقرر برگزار نشده است .

0230 زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸
عنوان شغل صلاحیت نوبت
معماری نظارت صبح
معماری اجرا عصر
عمران نظارت صبح
عمران اجرا عصر
نقشه برداری صبح
شهرسازی صبح
ترافیک صبح
تاسیسات مکانیکی نظارت عصر
تاسیسات برقی نظارت عصر
روز جمعه ۱۶ اسفند ۹۸
عنوان شغل صلاحیت نوبت
عمران محاسبات صبح
تاسیسات مکانیکی طراحی صبح
تاسیسات برقی طراحی صبح